Post by unfiharfumeh on Feb 16, 2022 14:49:11 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brothers in Arms™ 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brothers in Arms™ 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker poeng ▞▞▞
▞▞▞ Brothers in Arms™ 3 2022 version ▞▞▞
Denne android-versjonen må fikses,,den fortsetter å henge og vil ikke lastes inn jevnt,,så sløsing med data
Jeg liker dette spillet veldig godt, men det har gitt meg forskjellige problemer. Etter å ha spilt kapittel 2, lastet jeg ned oppdateringen for kapittel 3 for at jeg skulle låse den opp, men den fortsetter å fortelle meg om å starte spillet på nytt, selv etter å ha relansert det over tusen ganger, fortsetter det å fortelle meg det samme. Løs dette.
Drit bra spill, mangler på nett
Litt overrealistisk men ellers bra, og telefonen min blir veldig varm.btw hvis dere liker såndere spill så anbefaler jeg heroes and generals 👍
Spillet er kult. Multiplayer er oppjekket. Ingenting annet enn spawn-campere. Ville vært et kult spill hvis du faktisk overvåket hva som foregikk.
Gutter ikke kast bort tiden din på å laste ned dette spillet,,det krever tilkobling til internett,, etter nedlasting ber det deg om å laste ned tilleggsdata 450 mbs, og du bruker også internett når du spiller,, ikke kast bort tid eller data
Brothers in Arms™ 3 Trò chơi điện tử ksaf
Остров Самуи - чем удивит популярный курорт Тайланда
Spillet ditt sitter fast på 21 % etter nivå 5, så fiks det.
Jeg elsker spillet, men gullsystemet er bare avhengig av IRL-penger, online er fylt med hackere og når du kommer til en god kamp, har fiender Dragunovs når du har en startsnikskytter. Jeg sitter fast på kap. 4 og kan ikke avansere siden jeg tilsynelatende ikke har fullført den selv om jeg har den fullført og med tre stjerner på hvert oppdrag. På dette tidspunktet er BIA 1 og 2 bare bedre. Du har forsømt dette spillet, og jeg håper du skjønner hvor mye mer som kan gjøres for det. Foreløpig har jeg den installert.
Knightfall™ AR APK - Siste Versjon 2.0.3 - Android Apps Game
Først installerte jeg spillet, det var greit. Men senere sa de at jeg skulle starte spillet. Jeg prøver å starte spillet, men det fungerer ikke, fortsetter å si at problemet oppstod. Vennligst fiks det.
Mr Bullet – Spion-Puzzles Geduldsspiele tir
Jeg lastet ned dette spillet etter å ha sjekket anmeldelser fra andre spillere. Men hva i helvete er galt med flerspillermodus som ber om wi-fi-tilgang for å spille spillet!? Og kundestøtten din er enda verre. Trenger massevis av forbedringer før vi i det hele tatt kan snakke om grafikk og andre punkter. Så bortkastet god historie og 'BIA'-spill
Wtf folkens den forrige var WAY battee
ubrukelig å laste ned dette spillet effekter er bra, men jeg vet ikke jeg oppgraderer spilleren min eller motstanderens samme område om og om igjen, uansett hvor mye du oppgraderer våpenet vil det fortsatt miste nøyaktigheten og 18 røde prikker på toppen for å spille, men hvert oppdrag vil starte med 4 røde prikker
Spill dette spillet. det er kjempebra
Fint spill generelt, men jeg har lastet ned og slettet det to ganger på grunn av fryse på min infinix hot 6, jeg har nå en ny telefon tecno phantom 8 og dens dårligere stil kan ikke laste opp misjon 3🤨
Verste spillet noensinne. Til å begynne med var spillet bra. Etter oppdateringen ødela du spillet, for å laste neste nivå må du vente i flere dager
Dumt spill henger alltid på 61% fiks det.
Verste flerspilleropplevelse noensinne! Du fortsetter å bli gjenopprettet der fienden er, og du dør alltid som et resultat. Matching vs player rating er slått av, så hvis du er nybegynner er du bare måltrening for hackerne som du har tillatt å avle. Hvis ikke det er verre, "nyter" jeg også å vente på å faktisk spille spillet siden jeg bruker mer tid på å vente på energipåfyll enn å faktisk spille.
Brothers in Arms™ 3 آرکیڈ qxe
Et veldig bra spill fortjener 5 stjerner, men jeg gir deg to stjerner for bare én irritasjon, du spiller spillet og du får ingen medalje som fortjener å kjøpe våpen, det er bra hvis du spiller spillet og får en medalje, nå spill og fortsatt kjøp medalje for penger så kjøp medalje for å kjøpe våpen, først er det ingen penger til spillet så slutt å gi opp, hvis du har fått nedlastingen din er nok til å ikke belaste oss med våpen oss vi eier de våpnene virkelig en gevinst på en høyere pris. Vennligst gi oss en sjanse til å nyte
Bra spill
Spillet er bare...... ok. flerspilleren er fryktelig, det krever alt for mange skudd for å drepe en fiende, og det er ingen som spiller. Du er heldig hvis du kan spille 2v2. Siktehjelp kan ikke slås av, og er totalt defekt.
Appen fungerer fint på den gamle enheten min, men fungerer ikke i den nye redmi note 10 pro.
Dere spillet er kjempe bra
Spillet tvinger meg stadig til å oppdatere når jeg faktisk prøver å oppdatere, jeg får stadig en nedlastingsfeilmelding på denne måten de siste par dagene smh..
Spillet sitter fast i Kampanje 1 og vil ikke åpne opp for meg å begynne å spille. Vær så snill, hvordan løser jeg dette?
Spillet var bra helt til jeg ble sittende fast i et nivå, det ser ut til at utvikleren ikke vil at folk skal passere det nivået. Pluss at jeg ikke er villig til å betale for noe forbannet våpen.
Brothers in Arms™ 3 Arcade hnes
Dykke butikk - ScubaStore
Spillet startet ok, men har siden blitt oversvømmet av juksehackere, og du må bruke penger for å holde tritt med juksemakerens. Appen som utvikles bør stoppe juksemakeren og la de ærlige spillerne spille spillet slik det er ment å spilles. På grunn av dette ville jeg gitt den null stjerner, men kan ikke.
Brothers in Arms™ 3 Аркаде fpdu
Kan ikke spille uten wifi! Flott grafikk og kontroll, men ubrukelig bcz kan ikke spille offline eller uten wifi! Og alle oppgraderinger er dyre, alt du trenger er penger for den beste opplevelsen
Mulighet for å være et underholdende spill, men de krever at du spiller PvP for å gå opp i nivå og deretter matche deg en på en med gutter som er 20 nivåer høyere enn deg med våpen som kan skyte gjennom vegger. Du har ingen sjanse, så du blir bare drept igjen og igjen uten å tjene erfaringspoengene for å fortsette å spille kampanjeoppdragene. Virkelig skuffende.